loading...

آهنگ های جدید

هاا ، دیوان  از عناوین ترسناک بقا مانند Resident Evil گرفته تا کرایه های ماوراء طبیعی بیشتر برای عمل مانند Doom ، ژانر ترسناک در صنعت بازی های ویدیویی دست و پنجه نرم می کند. تا زمانی که مردم از

مجتبی بازدید : 24 شنبه 26 بهمن 1398 زمان : 10:30 نظرات (0)

هاا ، دیوان

 از عناوین ترسناک بقا مانند Resident Evil گرفته تا کرایه های ماوراء طبیعی بیشتر برای عمل مانند Doom ، ژانر ترسناک در صنعت بازی های ویدیویی دست و پنجه نرم می کند. تا زمانی که مردم از ترسیدن لذت ببرند ، بازی های ویدیویی ترسناک به عنوان یک تجربه تعاملی برای شجاعت بیشتر در بین ما خدمت می کنند. با این حال ، حتی سخت ترین تله های وحشت نیز حد و مرز خود را دارند.

 

در حالی که بازی های ویدئویی گاهی اوقات خیلی زیاد پیش می روند و دارای عناصری با کیفیت بسیار ضعیف هستند ، سایر برخوردها با شکوه طراحی شده اند. توسعه دهندگان بازی فداکار همچنان به پاکت پاکت نامه خود ادامه می دهند ، در حالی که برخی خود را به عنوان استادان هنر بازیکنان آزاد معرفی می کنند.

 

با این حساب ، بیایید نگاهی به لحظه های بازی های ویدیویی بکشیم که بسیار ترسناک بودند و احتمالاً شما سخت آنها را لرزاندید. این صحنه ها در عقب ذهن شما قرار دارند و هر وقت که به یک بازی خاص فکر می کنید ، سرهای خروشان را عقب می اندازند. می دانید که دوست دارید از آنها بترسید. جلو هیولا (و اسپویلرها) وجود دارد.

 

گمشده در تاریکی - Hellblade: Sacrifice Senua

Hellblade: قربانی Senua

 

Hellblade: Senua's Sacrifice هیچ راهی برای ترساندن گیمرها ندارد. این نه تنها یک داستان ترسناک مؤثر است ، بلکه به عنوان یک نگاه جذاب و نابخشودنی به مصائب بیماری روانی نیز مضاعف است. این بازی از هر ترفندی در زرادخانه خود استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که هرگز کاملاً راحت نیستید.

 

یكی از راههای تحقق این امر ، از بین بردن یا دستكاری حواس است. استفاده از آن از طراحی صدا بسیار جالب نیست ، اما وقتی Hellblade چشم شما را می گیرد که تقریبا غیرقابل تحمل ترسناک می شود. فقط با صدای آب و نسیم برای هدایت Senua ، Blindness Shard Trial به راحتی عصبی ترین سکانس بازی است.

 

شما خود را هرچه آهسته تر می خزیدید ، و فقط جلوه های زودگذر از یک توده منزجر کننده و تغییر دهنده را می گیرید. تاریکی عمیق و پر از موجودات وحشتناک است. یک حرکت اشتباه است و شما به پایان رسید. لحظه ای که Senua متوجه می شود که تنها نیست ، کافی است لرزهای شما را فرو بکشد ، به ویژه به دلیل عملکرد صداگذاری فوق العاده آسیب پذیر ملینا یورگنز.

 

مورد موجود در سینک - P.T.

P.T.

 

با توجه به زمان کوتاه و احساس کلی ناامیدی ، تقریباً همه نسخه های نمایشی تعاملی P.T. می تواند یک لحظه طولانی وحشتناک در نظر گرفته شود. با این حال ، اگر ما باید آن را به یک بخش محدود كنیم كه واقعاً اراده ها را به ما داده و ما را از طریق یك حلقه پرتاب كنند ، آسان است. این باید یک روبرو فراموش نشدنی با یک جنین صحبت کننده باشد که هنوز با سرمان روبرو می شود.

 

اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به انتهای راهرو خالی از سکنه در P.T ، برای همیشه طول می کشد ، ممکن است آرزو داشته باشید که وقتی لیزر را دیدید ، با لیزا ، شبحی که همیشه شما را دنبال می کرد ، مانده بودید. این موجود خونین در سینک نوشته می شود و گهگاه به طور مستقیم به بازیکن خطاب می کند. کودک با صحبت کردن با صدایی که قبلاً از طریق رادیو بازی شنیده شده بود ، کودک قهرمان قهرمان ازدواج و خرابی های حرفه ای خود را می کند. کاملاً غیرطبیعی و ناراحت کننده است و در اثر کم نور شدن نور و حرکات پیچیده کودک ، حتی بدتر می شود.

 

حملات میا - Resident Evil 7

Resident Evil 7: Biohazard

 

Resident Evil 7 فرمول سری را روی سر خود چرخاند. بازیکنان به جای اینکه با شهری آلوده به زامبی ها شروع کنند ، اولین قطعه بازی را در یک خانه فروشی به ظاهر متروکه سپری می کنند. ایتان ، شخصیت اصلی ، به دنبال همسرش میا است که در منطقه ناپدید شد. وقتی او سرانجام او را پیدا کرد ، آرزو می کند که هرگز به دنبالش نیامده باشد.

 

در حالی که میا گیج شده اما عمدتاً مضر نیست ، اتان به سرعت فهمید که چیزی در مزرعه بیکر آنطور که به نظر می رسد نیست. میا خشونت می کند و در یکی از جالب ترین لحظه های یک بازی پر از سکانس های متوقف کننده قلب به اوج خود می رسد.

 

ایتان پس از جدا شدن از میا در خانه ، از پلکان تاریک پایین می رود. تنها چیزی که می توانید در تاریکی بشنوید ، صدای تنفس زحمتکش است. بعد از چند لحظه فریبنده ، میا را می بینید که از پله ها بالا می رود. او با قدرت فوق بشری در ایتان آمده و یک بار برای همه این سیگنال را می دهد یک بازی Resident Evil برخلاف سایر موارد خواهد بود. دیدن کمین او از سایه ها لحظه وحشتناک ترین بازی است.

 

مویرا پناهندگی - دزد

دزد

 

دزد دقیقا یک بازی ترسناک نیست. مطمئناً ، این ماوراء طبیعی را به شیوه های جالب از جمله کاوش در مفهوم جوهر زندگی یک شهر در آغوش می گیرد. همچنین باید تنش زیادی به عنوان بخشی از احساسات حیرت انگیز ذاتی در فرض بازی وجود داشته باشد. هنوز هیچ چیز نمی تواند شما را برای بازدید از جهنم مویرا پناهندگی آماده کند.

 

این قسمت از بازی با جو فرو می رود. صداهای محیط و ترساندن های پرش شما را به لرزه در می آورد ، اما این Freaks است که واقعاً شما را لرزاند. فریکس ها بیمارانی در پناهندگی هستند که توسط آزمایش های جادویی جهش یافته اند. اگرچه آنها را در تمام طول بازی در اینجا و آنجا پیدا خواهید کرد ، اما آنها در این منطقه به صورت swarms بیرون می آیند.

 

شما همچنین باید با گذشته ها و مجسمه هایی که به نظر می رسد به تنهایی حرکت می کنند ، از سرگرمی های ناآرامانه مقابله کنید. این عناصر همه به افزودن یک فصل بی نظمی و سردکننده ستون فقرات اضافه می شوند.

 

Man-Bat ورودی می کند - Batman: Arkham Knight

بتمن: Arkham Knight

 

Batman: Arkham Knight اگرچه بازی وحشتناکی نیست ، به مراتب تاریک تر از اقساط قبلی در حق رای دادن است. با استفاده از Scarecrow تغییر دهنده ذهن به عنوان آنتاگونیست اصلی بازی ، چگونه نمی توانست؟ با این حال ، ترسناکترین لحظه بازی حتی شرور نمادین را درگیر نمی کند.

 

بزرگترین ترس در حالی اتفاق می افتد که بتمن در پشت بام های گاتهام در حال گذر است. دقیقاً همانطور که خودش را به یک آسمان خراش می کشاند ، با دیدن کابوس و خوشحالی به دیدن Man-Bat ، یک هیولای هیبریدی انسانی / خفاش استقبال می شود. این شروع به تعقیب و گریز برای مخفی کردن موجودات می کند ، درست به محض اینکه نفس خود را گرفتید.

 

اولین برخورد با Man-Bat کاملاً تصادفی به نظر می رسد و این موضوع را تکان دهنده تر می کند. از این بدتر ، هرچه توهمات بتمن بعداً در این بازی شدت می یابند ، تصویری از بذله گو به روشی مشابه از هیچ کجا ظاهر نمی شود. این تقریباً شبیه این است که بازی شما را به دلیل اولین بار سخیف بودن ، مسخره می کند.

 

The Dunwich Horror - Fallout 3

Fallout 3

 

در حالی که سریال Fallout برای تاریکی هیچ غریبه ای ندارد (نهایتا ، بعد از پایان جهان اتفاق می افتد) ، به ندرت درون ماورای طبیعی آشکار می شود. با این حال ، یکی از مشهورترین معاشقه های سری با موارد غیر قابل توضیح ساختمان Dunwich در Fallout 3 است.

 

با الهام از آثار نویسنده H.P. Lovecraft ، ساختمان Dunwich مانند یک ساختمان اداری معمولی در خارج به نظر می رسد. در داخل ، شما می توانید چندین نکته راجع به چیزی که دنیای دیگری در آنجا پدید آمده است ، پیدا کنید. یادداشت های پراکنده در تمام ساختمان در مراسم های باستانی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته اند ، و همچنین نوعی فعالیت غیردینی است که هنوز هم در سایت رخ می دهد.

 

Ghouls در هر دور منتظر می مانند ، و همچنین دیدگاه های گاه به گاه وادار به بازیکن. در طی این گرگرفتگی های کوتاه ، ساختمان را آنگونه که قبل از جنگ هسته ای ظاهر می شد ، می بینید. شما ارواح وحشی را به عنوان یک انسان معمولی می بینید ، گویی زمان در برخی مکان ها شکسته است. Fallout اغلب انتظار دارد بازیکنان برای زنده ماندن به عقل خود اعتماد کنند ، اما این جایی است که حتی نمی توانید به چشمان خود اعتماد کنید. با رسیدن به چاقی اسرارآمیز در زیرزمین ، آرزو می کنید چیزی کمتر فریبنده مانند یک ازدحام رادارپوریون داشته باشید.

 

هر کاری انجام دهید ، حرکت نکنید - تا سحر

تا سحر

 

تا اینکه سحر پر از وقایع سریع باشد که شما را ملزم به واکنش سریع می کند ، مبادا یکی از بازیگران شخصیت دچار سرنوشت وحشتناکی شود. بسیاری از این موارد به شکل دکمه زدن یا ترکیب سریع جوی استیک شکل می گیرند ، اما یک نوع QTE وجود دارد که در واقع عرق کردن شما را به همراه خواهد داشت.

 

در طول بخش های "حرکت نکن" ، باید کنترلر DualShock را کاملاً همچنان نگه دارید تا از هشدار هیولاهای موجود در بازی به حضور خود جلوگیری کنید. به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، اما فقط از شما خواسته می شود این کار را در بیشتر بخش های برانگیخته ، معمولاً پس از یک توالی تعقیب و گریز ویژه انجام دهید. این امر به ویژه در آخرین لحظات بازی دشوار است ، که در آن یک کنترل کننده تاب خورده می تواند زمانی که می آید تعداد شخصیت های شما را زنده نگه دارد (در صورت وجود) یک دنیای تفاوت ایجاد کند. آنها را دوست داشته یا از آنها متنفر باشید ، این QTE ها به شما می چسبند.

 

باید چیزی در آب باشد - فراموشی: تبار تاریک

فراموشی: نزول تاریک

 

مردم همچنان در مورد Amnesia: The Dark Descent صحبت می کنند. این یک تجربه خلقی است که با درک شما از واقعیت اشتباه می شود. این واقعیت که شخصیت اصلی حتا نمی داند چه اتفاقی می افتد ، شما را برای تقریباً تمام زمان اجرا در امان نگه می دارد.

 

با این وجود یک سکانس واحد وجود دارد که احتمالاً برای هرکسی که بازی را انجام داده باشد به ذهن خطور می کند. فراموشی پیروزی طراحی صدا است و این واقعاً در انبار آبریز قلعه برننبورگ رخ می دهد. پس از طعنه زدن شما با صداهای چیزی که بعد از شما از درون فاجعه خزنده می شود ، سرانجام نیرویی نامرئی را مشاهده می کنید که در آب های کم عمق به سمت شما می لرزد. شما هیچ سلاح ندارید (نه اینکه بتوانید با آنچه نمی توانید بجنگید) مبارزه کنید ، بنابراین تنها انتخاب شما اجرای آن است.

 

این صحنه وحشتناک به لطف بسیاری از فیلمهای واکنش شگفت انگیز ، خود را به مغز جمعی اینترنت سوخته است. حتی اگر می دانید چه انتظاری را دارید ، هنوز هم نور روزهای زندگی را از شما ترساند.

 

قطع عضو انگشت - باران شدید

باران شدید

 

باران سنگین یک راز تعاملی عجیب و غریب است که بیش از چند لحظه از آن خارج می شود و کاملاً از میدان چپ بیرون می آید. در یک مقطع ، شخصیت بازیکن ، اتان مریخ ، در موقعیتی غیرقابل اجتناب قرار می گیرد. ایتان قاتل سریالی پیشنهادات را ردیابی کرده تا اطلاعات ارزشمندی به وی ارائه دهد ، اما ایتان در عوض باید یک کار را انجام دهد: یک انگشت را قطع کنید.

 

قاتل یک تایمر تعیین می کند و یک انتخاب غیرممکن را به شما ارائه می دهد. نه تنها باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید اریگامی قاتل را به قول خودشان ببرید ، بلکه در قطع کردن رقم ایتان از کدام یک از وسایل موجود در اتاق استفاده خواهید کرد. آیا از اره یا چاقو استفاده خواهید کرد؟ آیا یک جفت انبردست این ترفند را انجام می دهد؟ این یک توالی روده آویز است که توسط جیغ های خونگیر پاسکال لانگدیل بازیگر صدا وحشتناک تر می شود.

 

به دام افتاده در زیرزمین - آخرین ما

آخرین ما

 

The Last of Us یک تجربه خشن و غالباً وحشتناک است. فراتربسیاری از برخوردهای آن با موجودات آلوده و انسانهای شرور ، با احساسات ناامید کننده و ترس از ترك دست و پنجه نرم می كند. اینگونه است که Naughty Dog باعث می شود تا شما به شدت از داستان های الی و جوئل مراقبت کنید زیرا چشم انداز آخرالزمانی را می گذرند.

 

وقتی می خواهد ، بازی برای ترساندن هیولا مستقیم پیش می رود. هواداران تمایل دارند كه موافق باشند كه یكی از شدیدترین لحظات The Last of Us زمانی اتفاق می افتد كه جوئل در زیرزمین یك هتل قدیمی از الی جدا شود. چراغ ها خاموش هستند و می توانید آلوده را در جایی در سایه ها بشنوید.

 

پس از خم شدن یک ژنراتور قدیمی ، هیولا از تاریکی بیرون می کشند. گرچه آلوده ها همیشه در داستان حضور دارند ، بازی به ندرت بسیاری از آنها را به یکباره ، مخصوصاً در چنین فضای تنگ و ناگهانی ، به شما منتقل می کند. این لحظه ابتدایی است که جوئل سر و صدا دارد ، بنابراین احساس غرق شدن آسان است ، به خصوص وقتی می بینید که "نفخ" غول پیکر به سمت شما می چرخد.

 

Debilitas فقط می خواهد بازی کند - Haunting Ground 2

Haunting Ground 2

 

Haunting Ground چیزی که یک جانشین روحانی در سریال Clock Tower بود ، داشت که دارای چندین نشان برجسته تر از حق رای دادن ترسناک کلاسیک است. یکی از گره های برج Clock شامل شخصیت هایی است که به عنوان stalkers عمل می کنند ، نیروهای غیرقابل توقف است که شخصیت اصلی را در طول بازی تعقیب می کند. وحشتناک ترین این آدم گیرها باید اولین روبرو شدن با قهرمانان فیونا باشد: Debilitas.

 

دبیلیتاس موجودی هولناک و شخصیتی کودکانه است که ناشی از سالها سوءاستفاده است. بدترین چیز در مورد Debilitas فقط ممکن است این باشد که او به ویژه بدخواه نیست. او فیونا را عروسک جدیدی می داند که با آن بازی کند. او بسیار بزرگ ، قدرتمند است و نمی توان با آن استدلال کرد.

 

وقتی اولین بار Debilitas ظاهر می شود ، لحظه ای واقعاً تکان دهنده است. یک عروسک کوچک با عصبانیت به داخل اتاق پرتاب می شود ، و به آرامی توسط Debilitas به داخل قاب می رود ، که بلافاصله با فیونا گرفته می شود. اوه ، و آیا ما اشاره کردیم که او حواس یک سگ را دارد؟ بله ، دبیلیس گاه به گاه به همه چهار نفر فرو می رود و تعقیب می کند ، این نوع سوخت کابوس است که لحن را برای بقیه بازی ها ایجاد می کند.

 

قفل قفل خالی - Silent Hill

تپه خاموش

 

سریال Silent Hill مملو از هیولاهای منزجر کننده و لحظه های وحشتناک است. برخی از ناراحت کننده ترین سکانس های سری ترسناک های وحشتناک هستند که از هیچ جا بیرون نمی آیند و شما را به وحشت انداختن و کنترلگر خود رها می کنند. یکی از بزرگترین این جنگها در قسط اول فرنچایز است.

 

در حین کاوش در یک اتاق قفل در Otherworld ، صدای چیزی را می لرزید و به اطراف می کوبید. سرانجام قفل یك درب را پیدا خواهید كرد كه انگار چیزی می خواهد بیرون بیاید. شما عصب کار می کنید ، قفل را باز می کنید و ... هیچ چیز در داخل نیست. بعد از لحظه ای ، شما خنک می شوید و راه رفتن را در داخل اتاق ادامه می دهید ، فقط یک جسد دارید تا از قفل دیگری که در کنار شماست ، کوبیده شود.

 

این براندازی انتظارات باعث می شود تا در اولین بازی Silent Hill ، بهترین ترس از پرش باشد.

 

پاهای خود را تماشا کنید ، سام! - مرگ مرگ

مرگ مرگ

 

Death Stranding پر از عجیب و غریب های کوچک است ، همانطور که انتظار دارید از ذهنیت بازی ها ، استاد بزرگ Hideo Kojima استفاده شود. حتی وقتی می دانید که بازی عجیب به نظر می رسد ، هنوز لحظاتی از شوک واقعی در مناطق به ظاهر صلح آمیز مشاهده می شود.

 

مورد در نقطه: اتاقهای خصوصی. این نقاط در سرتاسر جهان باز بازی پراکنده شده و به شخصیت سام Bridges اجازه می دهد تا قبل از ادامه ماموریت های خود ، متوقف و بهبود یابد. آنها به معنای پناهگاه های ایمن برای سام و بازیکن هستند ، به همین دلیل به نظر می رسد یک ترسناک پنهان از میدان چپ خارج است.

 

اگر دوربین را به سمت پاهای سام پایین بیاورید و بزرگنمایی کنید ، ممکن است با یک بریدگی شگفت انگیز رفتار شود. خلاء سیاه پوستی در اطراف پاهای سام شکل می گیرد و دست ها برای گرفتن او بالا می رود. درست که چهره مهاجم سام آشکار می شود ، سام به ظاهر از کابوس بیدار می شود. همه چیز به حالت عادی به نظر می رسد ، اما شما دوباره در یک اتاق خصوصی احساس امنیت نمی کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 862