loading...

آهنگ های جدید

Dead Space 2 نسبت به نسخه قبلی خود کمی تمرکز بیشتری دارد اما این مسئله باعث ترسناک تر شدن آن نمی شود. اسباب بازی های بازی با احساس PTSD و گناه بازمانده ، شخصیتی را ارائه می دهد که واقعاً در اثر تجربیا

مجتبی بازدید : 27 شنبه 26 بهمن 1398 زمان : 10:33 نظرات (0)

Dead Space 2 نسبت به نسخه قبلی خود کمی تمرکز بیشتری دارد اما این مسئله باعث ترسناک تر شدن آن نمی شود. اسباب بازی های بازی با احساس PTSD و گناه بازمانده ، شخصیتی را ارائه می دهد که واقعاً در اثر تجربیاتش زخمی شده است. این بخش از بعضی جهات جالب توجه را افزایش می دهد و به گونه ای طراحی شده است که اتمسفر همان اندازه اقساط اول احساس سرکوب می کند ، با بررسی کوتواکو به "جلوه های درخشان نورپردازی و ترفندهای طراحی صدا که به طور منظم از آن استفاده نمی کنند" توجه Dead Space 2 را جلب کرد.

 

اینها در مقایسه با یک توالی خاص که یک شخصیت باید تحت عمل لیزر چشم قرار بگیرد ، احساس ناخوشایند می کند. یک حرکت دروغین و شما با یکی از بی رحمانه ترین صحنه های مرگ در تاریخ بازی رفتار خواهید شد. همانطور که کریتیک هیت با فصاحت بیان کرد: "هیولاهای فضای قاتل را فراموش کنید ، لژیونهای خشمگین انسانهای قاتل که توسط علم عجیب و غریب و ترس خالص از گناه بازمانده در روان شما روبرو می شوند ، دیوانه می شوند" ، این به راحتی نشان عالی ترس از روده است. در سریال Dead Space.

 

بازداشت

بازداشت

 

اگرچه بسیاری از بازی ها برای ترساندن شما از طرح های موجودات خارق العاده یا نشانه های جالب صدا و گزینه های تولید استفاده می کنند ، بازداشت با ترسیم یک نقطه تاریک در تاریخ ، خود را جدا می کند. در حین "ترور سفید" پس از استراحت تایوان از سرزمین اصلی چین ، شما به عنوان یک دانش آموز مدرسه ای بازی می کنید که در یک دوره مشخص شده توسط قوانین نظامی دقیق و خشن بازی می کند. داستان از قبل بسته بندی شده با این احساس تند و تیز که هر عملی شما ناامید است.

 

این بدان معنا نیست که بازی فاقد هیولا و ترفندهای روانشناختی است که بتوانید با آنها راضی شوید. شما اکثر بازداشت ها را صرف راهنمایی شخصیت خود از روحیه اسرارآمیز می کنید که آنها را از طریق یک مدرسه متروکه دنبال می کنید. مناظر نیز گاه به طرز ظریف و منحصر به فردی تحریف می شوند که باعث می شود هر لحظه به امنیت خود شک کنید. همه اینها به یک تجربه بی وقفه مترو می افزاید: "یک ماجراجویی هوشمندانه ، فکر برانگیز و بسیار خزنده" ، که ثابت می کند وحشت بقا می تواند چیزی غیر از تیراندازی به زامبی ها باشد. "

 

توصیه شده

بعدی

 

بازی های ویدیویی که هرگز نباید به تنهایی بازی کنید

توسط Mansoor Mithaiwala / 5 ژوئن 2017 5:42 EST / بروزرسانی شده: 6 ژوئن 2017 10:45 صبح EST

 

بازی های تک نفره قرار است بازی شوند ... خوب ، به تنهایی. نکته همین است. اما وقتی صحبت از بازی های ترسناک ، بویژه ترسناک زنده ماندن می شود ، ممکن است قبل از غرق شدن در یک محیط ناشناخته ، شرکتی را بخواهید. حتی اگر یک جانباز بازی ترسناک هستید ، توصیه نمی کنیم که خودتان بازی هیچکدام از این بازی ها را انجام دهید.

 

فراتر از

 

یک بازی ترسناک که در آن یک روزنامه نگار در بیمارستان روانپزشکی تحقیق می کند ممکن است کلیشه ای به نظر برسد ، اما Outlast Red Barrels 'چیزی نیست. بازی ترسناک بقا با الهام از Amnesia در سال 2013 وارد بازار شد ، اولین نسخه توسط توسعه دهنده ایندیاد کانادایی نشانه گذاری شد. گذشته از اینکه محیطی غیرقابل توصیف باشد ، داستان Outlast به اندازه کافی جذاب است تا بازیکنان را تحت الشعاع خود قرار دهد ، اما آنچه که واقعاً بازیکنان را درگیر خود می کند مکانیک هستند. یک اثر سرگیجه انگیز وصف ناپذیر در بازی وجود دارد که به نوعی آن را زنده تر می کند و دیدگاه اول شخص باعث افزایش کل تجربه می شود. ما شرط می بندیم که افراد بیشتری بازی را متوقف کرده اند نه به این دلیل که آنها نیاز به بلند شدن و کشش دارند بلکه به این دلیل که بازی خیلی ترسناک شد.

 

Outlast در بین بازی های ترسناک بی نظیر است. به عنوان یک روزنامه نگار ، شما فقط با یک دوربین مسلح هستید و حالت دید در شب آن تنها کاری است که باید در بیمارستان روشن کنید. شما اسلحه ، یک میلگرد یا هر سلاح دیگری برای دفاع از خود ندارید. اگر می بینید کسی در حال شارژ کردن شماست ، فرار کنید. این تنها حرکت شماست و با توجه به اینکه این بازی چقدر ترسناک است ، شما احتمالاً قبل از اینکه متوجه شوید پاسخ جنگ یا پرواز خود را برانگیخته اید ، در حال اجرا هستید. حتی اگر چند نفر با شما هستند ، بازی را در روز روشن می گذرانید ، با صدایی که به اندازه کافی با صدای بلند نمی شنوید ، هنوز هم ممکن است نتوانید تمام کنید.

 

بازی Resident Evil 4

 

Resident Evil مسلماً شناخته شده ترین حق رای دادن ترسناک است ، که بخشی از آن به دلیل طولانی بودن مدت زمان حضور در آن و همچنین حق رای دادن به فیلم بسیار موفقیت آمیز ناشی از آن است. در حقیقت ، این تنها سریال بازی های ویدئویی است که به شرایط خودش به پایان رسید. در حالی که بازی ها بیشتر به سمت عمل وحشیانه تر و کمتر به وحشت بقا تبدیل شده اند ، آنها هنوز هم لحظه های ترسناک خود را تجربه می کنند ، و بهترین ها بدون شک Resident Evil 4. حتی اگر بازی را مانند سایر اقساط ترسناک پیدا نکنید ، بدون شک وجود دارد. شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

 

به طور کلی ، Resident Evil 4 و همچنین بقیه حق رای دادن به اندازه سایر بازی های این ویژگی ترسناک نیستند ، اما لحظه هایی وجود دارد که شما نمی خواهید تنها باشید - در بازی یا در غیر این صورت. . این قابلیت برای ایجاد ترس به چگونگی حساس بودن بازیکن در برابر قطارهای خاص بستگی دارد. این یک بازی قدیمی تر است و باید به همین ترتیب رفتار شود. با گفتن این موضوع ، تنظیم بدون ایجاد پیشرفت در داستان ، تعلیق ، هیجان و وحشت ایجاد می کند. آیا به جایی رفتید و با خود گفتید: "این به نظر وحشتناک است"؟ این دقیقاً همان چیزی است که Resident Evil 4 شبیه آن است و همین مسئله باعث وحشتناک شدن آن می شود. فقط کاوش به اندازه کافی ترسناک است.

 

Silent Hill 2

 

Silent Hill 2 متربسیار خوب یکی از بزرگترین داستانهای تاریخ بازی و یکی از ترسناک ترین ها را شامل می شود. شما می توانید هر بازی ترسناک را بدون ترساندن در آنجا بازی کنید ، سپس Silent Hill 2 را بازی کنید و بر خلاف هر چیزی که تجربه کرده اید احساس کنید. در سطح Silent Hill 2 از بسیاری جهات مانند Resident Evil احساس می شود ، اما اساساً این بازی باعث می شود تا شما برای پایان کار کنید. به جای اعطای آزادی بازیکنان به آزادی به اطراف خود و انجام هر کاری که دوست دارند ، Silent Hill 2 برای ارائه تجربه ای ترسناک و ژانر ترسناک ساخته شده است.

 

بیگانه: انزوا

 

دیدن یک فیلم عالی مبتنی بر یک سری بازی ویدیویی بسیار نادر است. دیدن یک بازی عالی بر اساس یک سریال فیلم نیز بسیار نادر است. به دلایلی ، تغییر از فعال به غیرفعال ، و غیرفعال به فعال ، به نظر نمی رسد تا زمانی که این کار را انجام دهد ، در طرح بزرگ چیزها کار کند. Creative Assembly در سال 2014 با بازی ترسناک بقای خود Alien: Isolation ، بر اساس حق رای دادن معروف Alien راهی پیدا کرد.

 

فیلم های اصلی بیگانه کلاسیک شناخته شده هستند ، به این معنی که خلاقیت مجمع وقتی Sega مأمور ساختن یک بازی ویدیویی جدید بیگانه شد ، کار خود را برای آنها انجام داد. جداسازی 15 سال پس از وقایع اولین فیلم بیگانه با محوریت دختر الن ریپلی ، آماندا ریپلی انجام می شود ، زیرا او در مورد ناپدید شدن مادرش تحقیق می کند.

 

بر خلاف اکثر بازی های ترسناک بقا ، که به معنای ترساندن شما تا حد ممکن با ترساندن سیستم تعلیق و پرش است ، Alien: Isolation به شدت روی خفا کار می کند و عامل تعلیق را به صورت ارگانیک تقویت می کند. شما نمی خواهید بیگانه شما را پیدا کند. اگر واقعاً می خواهید تجربه وحشت نهایی را داشته باشید ، Isolation را با یک دستگاه واقعیت مجازی بازی کنید. پیچیده و گیم پلی مخفی ، فقط ممکن است یک تجربه دلگیر باشد.

 

F.E.A.R.

 

بیشتر بازی های ترسناک بقا در یک محیط منزوی برگزار می شوند که بازیکن در آن تنها در یک منطقه یا ساختمان متروکه به تنهایی است. F.E.A.R. متفاوت است. توسعه دهندگان Monolith Productions با موفقیت توانستند بهترین عناصر ژانر وحشت ژاپنی و تیرانداز اول شخص را با هم ترکیب کنند و آنها این کار را کردند در حالی که داستانی بی نظیر را نیز ارائه می دهند.

 

در طول این سریال ، بازیکنان کنترل بسیاری از شخصیت های اصلی را در اختیار می گیرند ، در طی دوره های زمانی مشخص ، اما آنتاگونیست همیشه فوق العاده بودن آلما وید است ، ابتدا به عنوان یک دختر هشت ساله و بعداً یک زن بالغ به تصویر کشیده می شود. در بازی اول ، مشخص نیست که آلما در واقع واقعی است یا اینکه آیا او قادر است خود را در آگاهی قربانیان خود جلوه دهد. بازی دارای قوس داستانی نسبتاً پیچیده ای است که شامل پدیده های ماوراء طبیعی ، توطئه های دولت و شخصیتی است که به شدت شبیه دختر از حلقه است.

 

در مرحله اول ، بازیکنان کنترل Point Point Man ، رهبر تیم First Encounter Assault Recon (FEAR) را که وظیفه دارد به همراه اعضای Delta Force وظیفه خود را از بین ببرند Paxton Fettel ، که روانی کنترل گروهی از فوق العاده سربازان مدیر بازی یک بار گفت که او می خواهد بازیکنان احساس کنند قهرمان یک فیلم اکشن هستند. این دقیقاً همان چیزی است که بازی F.E.A.R. احساس می کند ، اگرچه با ترس واقعی از مواجه شدن با آلما تقویت می شود. تصور کنید از نردبان بالا می روید و پاپ او را جلوی صورت خود می بینید. این اتفاق بیشتر از این اتفاق می افتد.

 

سوما

 

آیا تاکنون فیلمی دیده اید که به معنای سنتی کلمه به خصوص ترسناک نبود ، اما در یک سطح اساسی مزاحم بود؟ این همان چیزی است که SOMA دوست دارد ، به شکل تعاملی.

 

توسعه دهندگان در بازی های Frictional بهترین جنبه های گیم پلی را از سری Amnesia خود ، که ممکن است یکی از وحشتناک ترین اطراف باشد ، ترکیب کردند و آنها را برای SOMA ترسیم کردند. هیچ چیز معمولی در مورد این بازی وجود ندارد. هیچ جنگی وجود ندارد ، ترس و وحشت محدود است و هیولاها همگی ترسناک نیستند. مدیر خلاق استودیو ، توماس گریپ ، گفت که به هر حال این چیزی نبود که بازی قرار باشد باشد. Grip نوشت: "واقعیت موضوع این است که SOMA ، دقیقاً مانند Amnesia ، بسیار ترسناک است." "فقط این است که با روشی متفاوت ارائه می شود ، با استفاده از کندتر ساخت و تمرکز بیشتر روی جنبه های روانی." در این رابطه ، او درست است. SOMA از نظر روانشناختی با شما آشفتگی می کند و باعث می شود مبهم ترین عناصر نسبت به هر چیز ساده تر احساس شوند.

 

اهریمن درون

 

در اواخر دهه 2000 ، به نظر می رسید که توسعه دهندگان بیشتر از عمل وحشت تمرکز می کنند و سازنده Resident Evil ، شینجی میکامی ، سازنده Resident Evil ، سعی در تغییر آن با The Evil Within داشت. میکامی به IGN گفت: "وحشت بقا به عنوان یک ژانر اکنون در حال تبدیل شدن به همه اقدامات است." "این بزرگترین انگیزه برای من است. ... با آمدن بازیکن برای کنترل کردن و اینکه واقعاً قادر به گفتن هستم ،" وای ، من در سنین سال ترسیمی بازی نکرده ام! "این همان چیزی است که ما بعد از آن می رویم."

 

وقتی میکامی یک بازی ترسناک بقا جدید را کارگردانی می کند ، می دانید که ترسناک خواهد بود و The Evil Within بسیار وحشتناک است. شاید این ترسناک ترین بازی تا کنون منتشر نشده باشد و اگر طرفدار ژانر هستید ممکن است نیازی به بازی کردن با کسی نداشته باشید اما هیچ منکر اثربخشی آن نیست. عناصر ترسناک بقا ، همراه با کمبود منابع ، این عنوان را حتی ترسناک تر می کنند. این پرش نیستمراقبت هایی که شما را به عهده می گیرد ، می فهمد که از مهمات خارج شده اید و جایی برای رفتن ندارید ، دشمنانی که از همه جهات به سمت شما می روند.

 

پنج شب در فردی 4

 

اولین قسط در سریال پنج شب در سریال Freddy به نوعی خودش ترسناک بود ، در حالی که بازی های دوم و سوم احمقانه تر بودند. با این حال ، پنج شب در Freddy 4 ، بدون شک ترسناک ترین سریال است.

 

جابجایی از یک دفتر امنیتی به اتاق خواب کودک ، فوراً تعلیق و ترس را افزایش می دهد ، خاطراتی را برای افرادی که روزگاری از تاریکی می ترسیدند ، ترساند و یا از ترس اینکه یک هیولا در کمد یا زیر رختخواب آنها باشد ، ایجاد می کند. تصور کنید که همه این ترس های وحشتناک به حقیقت می پیوندند و تنها موردی که می توانید از خود دفاع کنید یک چراغ قوه dinky است. این پنج شب در فردی 4 است و کاملاً وحشتناک است.

 

قاب کشنده

 

Fatal Frame یکی از طولانی ترین سریال های ترسناک است ، اما اولین بازی که در سال 2001 منتشر شد ، شاید ترسناک ترین باشد. اگر از طرفداران سریال Silent Hill هستید ، عاشق Fatal Frame (یا پروژه صفر ، همانطور که در اروپا عنوان شد) بود.

 

Fatal Frame در عمارت خالی از سکنه هیمورو در ژاپن اتفاق می افتد ، این بازیکن با کنترل بیشتر مایکو هینازاکی برای اکثر بازی ها ، و برادرش ، مافووو ، برای پیش نویس ، هنگام بازدید از خانه خالی از سکنه. داستان در چندین فصل آشکار می شود و این وظیفه بازیکن است که پرده از اسرار این عمارت پرده برداری کند و آنچه را برای ساکنانش رخ داده است.

 

این فقط مربوط به زنده ماندن یا پیشرفت در سطح بعدی نیست ، بلکه مربوط به تأثیر روانی است که بازی پس از انجام بازی روی شما خواهد داشت. این زیبایی قاب Fatal است. این یک بازی نیست که شما را ترساندن غیر ضروری می کند ، زیرا لازم نیست. همه چیز در مورد تعلیق است. اگر بعد از تماشای یک فیلم ترسناک واقعاً ترسناک ، هنگام خواب و شب در خانه بودن خود مشکل دارید ، دقیقاً همان احساسی است که اگر به تنهایی بازی کنید Fatal Frame. خود را هشدار دهید.

 

نور روز

 

جسیکا چبوت ، خالق روز ، داستان بی نظیری را با یک محیط کلاسیک - در یک بیمارستان متروکه - و یک شخصیت ، سارا ، اختراع کرد که هیچ ایده ای برای چرا او در آنجا نیست. بازیکنان وظیفه دارند تا با کشف اسرار بیمارستان ، با کشف بقایای بقیه ، به دست آوردن سیگنال ها و رساندن آنها به مهر سایه ها ، به منظور پیشبرد بازی و در نهایت فرار از ساختمان متروکه شوند. گرچه داستان چیز خاصی نیست ، آنچه که Daylight را به یک بازی واقعاً وحشتناک تبدیل می کند ریشه در اعماق هسته دارد - این وحشت بقا به معنای واقعی ژانر است.

 

بازیکنان مسلح فقط با میله های درخشان ، شعله های آتش و تلفن همراه ، بازیکنان از افراد سایه در جستجوی راهی برای خروج اجتناب می کنند و وقتی با آنها روبرو می شوید ، تنها کاری که می توانند انجام دهند استفاده از شعله ور یا دویدن است. ما دومی را توصیه می کنیم. برخلاف دیگر بازی های ترسناک بقا ، محیط Daylight به طور تصادفی تولید می شود. هر وقت بازی می کنید فرق می کند. متاسفانه سال بعد استودیو تعطیل شد. آنها حتی نام دامنه خود را ، Zombie.com ، برای فروش گذاشته اند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 427
  • بازدید کلی : 866